7 Mac 2011

tolong hormat sikit.. saya isteri orang..

Lamer tak msuk chatting room.. dah lama tinggalkan, bila dah kawin..sibuk dengan urusan yang pelbagai..satu hr yg boring..saje la nak chatting.. sambil2 dok tunggu my hubby balik.. masuk2 jer.. berderu chat boxes siap bling!! bling!! lagi biler lambat jawab.. as usualla the start with ASL please???

nyot nyet..nyot nyet.. tanya la dah kawin blum.. aku slamber jer.. dah..!! naper tak tido lagi?? tunggu hubby blik.. dah kawin ker?? dah.. wife maner?? blik kampung... oooo... sambil2 dok mlayan chaterz yg lain... waaahh.. diorang ni ok jer..dah lama tak chat galakla sikit..

Tup..tup.. si mamat ni tadi wat statement.." kalau saya bayar awak.. nak main tak ngan saya"
berderau darah aku.. hangin pun yer..." saya ni isteri orang.. minta maafla yer.. don't cross that line.."
" oh, soryla.. ingat awak open," mamat tu
" saya open jugak tp takla se open tu.. saya ada agama..saya tau duduk letak diri saya.. stakat nak berkawan boleh la.. tp klau camni saya tak suka dan elakkan.."
" sorry.." terus si mamat ni senyap.. aku pun wat derk jer.. but still chat.. siap yg ader call me kakak lg.. n.. tanya pasal anak2.. lagila seronok berciter.. yg aku layan ni plak ader yg student... tp bile ckap jer dah kawin ader gak terus senyap jer..hiii!!hiii! ingat aku kesah...

Berbalik pd si mamat tu plak.. dah jadi camni rase cam tak syok plak.. tak lamer pastu tu aku out jer...
malas nak enter kat chatroom..semunyer byak yg meloyakan dari yg elok.. ader gak dok tyg sendiri punyer.. hiii.. sadisss n giler seksss... bodoh punyer orang..

Camnerla gejala sosial tak meningkat.. dlam intenet pun bleh jadi... aduyai.. biler ader plak wife yg curang ngan hubby.. Ya Allah.. dunia... dunia.... sambil2 teringat gak pesanan hubby" fb.. chatting ni mama  banyak yg merosakkan.. !!" memang yer pun..

walaupun niat nak cari kawan.. tak mustahil bleh terjebak.. mula luahan perasaan pastu ader plak yg cam caring terlebih.. hanyut jugak.. minta2 di jauhkanla....skang ni lyan chat kat fb jer..pastu terbabas ker blog..
Apapun semua yg berlaku adalah terpulang pd diri sendiri.. janganla cari penyakit.. klau bukan balasan di dunia.. siap sediala di akhirat kelak..

Aku pun bukan Rabiatul Adawiyah.. bukan juga ustazah.. nak kata alim takla.. tapi pegangan agama dan asuhan ibubapa tetap jd panduan.. walau tak setinggimana.. masih lagi berusaha utk membaiki diri... moga2 tak terjebak ke haluan yg bertentangan..
Ya Allah.. kekalkan hatiku, diriku, kasih sayang dan cintaku hanya pada orang yang bergelar suamiku.. Amin.

1 ulasan:

  1. nak wat macam na.. tulah padah kalau berchating.. thanks tau sbb drop komen.. dah polow kamu juga..

    BalasPadam