10 Mac 2011

susahnya nak cari benda alah nie...

Mana nak carii...
Hari ni agak lapng, lepas jer antar anak2 ke sekolah agama.. aku ngan maira (anak yg kecil) pergi ke warta Bangi, dengan harapan nak cari cd lagu kanak2 tuk si kecil ni.Kalau tak pantangla biler tgk aku mengusik lappy ni.. terus dier mencelah..apalagi dgn liuk lentok bdan ke kiri dan ke kanan taula tu..lagu twinkle2 little star kat youtube.
Mulala aku meraban kat kedai cd tak jumpa.. klau jumpa pun bkan jenis kartun punya..puas jugak aku selongkar semua kedai cd termasuk kedai buku.. bolehkan tak jumpa gak.. takpela.. mungkin tpat lain ader.. pergi ke Pkns(billion), still tak jumpa jgak.. aaiiikkk!! susahnya nak cari.. tak puas hati pergila merayap kat sek.9 Bangi.. still tak der.. susahnya..last2 pg kat manjaku.. ini jerla aku jumpa. setelah puas ku telek belek.. okeyla niii..

sambar yg ni laaa...

tp biler tgok.. terlalu meleret dgn cerita


hrga rm 24.90 for 5 songs

bolehla dari takde....
For now, inilah the choice yg dpt ... tp lagu twinkle2 little star tak de.." dik nanti mama cari lagu tu errkk!"
"hheehh" heh jela.. kira phamla tu... tgk cd pun time citer dier entah kemana.. start jer lagu baru fokus kat tv.. haaaiiii... lunyai lagila lappy aku jwab nyer.. kener bg turn dier dululaaa...

Pelik!!! dulu takla susah mncari benda alah ni.. ker aku salah tpat!! takpe demi anak mama, akan mama cuba dan usahakan... oooyeeehhh!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan