2 Mac 2011

duit tak seberape ade.... camner nieee..

Dengan duit tak seberapa niii.. nak wat bday hubby....

Dalam poket ader la lam Rm 1500.00..duit blanjer bulanan dari hubby tuk ku... minggu nie bday dier plak 6 mac.. genapla usianya 33 thun... puas ku fikir n survey..tup!!! tuup!! kuarla gambar kek niee
kek bodylicious dr Enotcookies N Cakes
Kak enot Fb..
waaaa!!! gempak nie.. klau buat bday party tuk hubby bg kek nie.. mesti die terkezuttt.. tp takla open camtu nak otter skit bg tutup..kire pkai bikinila...tp sedihnyer kek nie price dier Rm 450... tp mmg aku nak kek niee.. kak Enot tak bleh less lagi.. sbab nak wat kek nie mmg rumit.. dan aku tak leh ambik mudah.. ini titik peluh kak Enotkan...penat dier wat n cari idea... giler punyer idea tapi aku sukeerrr... takpela tak de jodoh ngan kek tu..aduhh pening balik over budget niee.. tu baru kek blum cari hadiah lagiii... camner aku nak budget niii.. duit poket tuk sbulan kener saving gak..makeup.. baju..brgan personal nak kener topup lagi...
                                                                     Aduyaiiii!!!
sampai skang masih pening memikirkannyer... padaku biarla yg d'best n tak membuatkan poketku menangis.. haaa!!!!haaa!!!pling kurang budjet mesti rm 500 jerr.. aku memang kedekut..hiiii!!! 

p/s: ehhh.. kalau nak tengok kak enot nyer kek byak yg cantik2.nie fb die Enotcookies N Cakes
haaa... niela tuan empunyer kek...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan