28 Mac 2011

Aku di madukan dengan......


inillah madu ku...
Bila lelaki lebih sayangkan kereta... sure isteri atau kekasih makan hati.. kerana kereta ibarat mahkota lelaki yang perlu di hias.. di cuci.. di rias utk kelihatan lebih hebat dan bergaya..KALAU dah sayang kereta segalanya kereta.. dah lama juga aku bermadu dengan kereta nie.(Honda Eg9).

Kereta idaman laki aku yg di beli pada thun 2003.. heh memang aku makan hati.. upgrade enjin..tukar cat kereta ( ferrari red) kira-kira tolak, campur ,bahagi kat puluhan ribu jugakla hbis tuk kereta tu..Bila anak dah upgrade 3.. aku suruh laki aku tukar kereta.. ingatkan nakla trade in..sanggup bertekak2 nagan aku pasal kereta.. sayang sangat ngan kereta tu..  at last laki aku kata dia trade in kereta honda tu ngan perdana.. tapi tak lama lpas tu pecah tembelang bila kereta tu di simpan kat tempat abangnya.. sabar jela aku...
Bila kereta dah dua.. agak sangapla jugak nak jaga maintanance bulanan..kereta Honda tu di beri pada adiknya yg bongsu, sambung bayar.

Yang si adik pun sama jugak cam abangnya.. tukar lagi enjin.. upgrade lagi.Pas tu dia masuk sprint test kat Sabak Bernam dapat jugak no.2.Tak lama lepas tu dier pun dah tak larat nak sara kereta tu.. beralih balik ke tangan suamiku.. hai.. nasib la ... kalau dier blanjakan nilai duit untuk aku.. mesti aku dah jadi mami jarum.. berkilau-kilau... tapi sume di blanjakan tuk kereta TU... aLAhai LeLAki..

Nak tambah lagi ker.....klau nak kene tendangan padu maut.. cubala...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan