24 Mac 2011

ambil result SPM....jumpa jodoh..

Result periksa dah kuar... mAc 1998(terkenang2) dlam hati rabakla aku.. kecut perutku..memulas nafasku..tercabut sistem penghadamanku.. seribu satu rasa yg ada.. di dalamla.. namun di wajah tetap control .. cover baik punya..

Pagi2 yg di nanti..bersiap2, naik bas dari Kajang menuju ke Sek.Za'ba..N9..hiii!! hatiku dup..dap.. macam nak tercabut jantung.. berapa  banyak doa dan jampi serapah ku hembus ke kiri dan kanan.. tp still dalam hati happy lagi sebab dapat jumpa kengkawan yg dah lama tak jumpa.. kira reunion pun ader gakla..

Sampai sekolah terus ke Dewan.. jumpa cikgu2 yang menanti anak2 murid nya... terus aku cari result aku... haaaaa... Alhamdulillah.. masa tu pakai Agregat lagi... aku dapat pangkat 1 agregat 17... okeyla tuuu...
yang best nya aku punya sejarah A2.. waaaa!!! thanks a lot Cikgu Latifah... kerana dia yg menanamkan minatku dlm subjek ini...yg lain BM-2, AGAMA -4,SAINS-4,yg tak bestnya subjek Eng. yg slalu aku skor dpt 6.. mmg tak study lansung sbab confident giler.. ambik kau!!! 

Lepas habis ambil result.. menyembang ngan kengkawan.. aku pun bertolak balik.. telefon ke rumah pun tak.. nak bg suprisela konon.. hiii... sampai jer kat persimpangan rumah.. ada plak orang tegur.. rupa-rupa nyer member lama.. dia ni memang dah lama kenal, sebab satu Taman.Dah lama tak jumpa borak jap.. bagi no phone pastu aku pun jalan balik.. Assalamualaikum... mak aku terus serbu.. "Dapek beghapo..??" mak den mmg peor nogori.. blum abih den menchungap b'jalan kaki tadi.. " ni haaa... okey tak mak.." malas nak ckap pasing jer slip tuuu...

Aku pun dpt tawaran uitm... apo laie..den poie yo laaaaa!!!! n budak lelaki yg den pasing no.phone tula jadi laki den skang niiiii.. dah beranak 4 dah....!!!.haaa... amacam....


p/s: tahniah juga wat adikku dpt 4A.. Okla tuuu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan