8 April 2011

kaki yg perlu di jahit..hanya di gam oleh Doktor..

Anakku..anakku .. si pembonceng yang tersepit n terselit di jejari beskal.. berjuraian darah membasahi ibu jari kaki.. cik hubby ku yg seperti biasa cepat panik terus menjerit terpekik pekik memanggil namaku di bilik.Ingatkan luka biasa jer.. dengan lemah gemalai aku pun kuar.. bersama tangisan Arissa yang kuat.. terbeliak mataku melihat juraian darah itu.. terus aku mendapatkannya..
gi klinik cepat ma.. 'hubby'
aku cpai tudung n handbag terus masuk keta.Laki aku ni memang mengelabah sikit.. bawa keta cam org gila.Mesti berbakul sumpah seranah dier dpt aritu.. hiii!!!
Spai klinik doktor sruh refer hospital coz' dia baby n nak kene bius spaya snang nak jhit.. kira peralatan klinik just for basic injured.utk mgelakkan jangkitan kena pergi hosp. dgn segera.
Gi Hosp.Serdang.. dr kul 7.45 kul 12.. BARU HABIS.. yang aku berangin dah la nak masuk wat check up kat 3 jam menunggu.. pastu doc. suruh g x-ray kaki dulu pastu panggil blik.. dah sudah x-ray.tunggu lagi panggilan doc. yang jugak memakan masa yg lama..setelah ku tertidur ngan selambanya kat kerusi.. baru dpt panggilan.Doktor kata tak yah jahit, gam jer..
Punyerla berkematu aku menunggu rupanya nak kena gam jer.. klau aku tau aku bwak kat Hosp.swasta jer.Dalam pada menunggu tu dengar jugakla pelbagai rungutan dr org ramai yg ingin mendapatkan rawatan.Memang lambat giler!!!!

Balutan utk menghentikan pendarahan

Kat Hosp.Serdang.. still waiting.. n boring

Sempat lagi berjalan dlm kesakitan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan