23 Februari 2011

Pertama kali menulis...

Macam TAK percaya aku.. boleh boleh mengetuk  mesin taip alaf baru niee.. n start pulak buat blog.TAKLA terlintas nak popular pun  sajer-sajer ketap..ketip.. terpublishla blog aku sendiri.. bangga gak tu..

Nak kata terrer bab komputer ni takla.. ambik kursus komputer pun tak pernah.. agaknya berkat pegang benda ni start umur 16 thun dulu.. itupun nak buat surat rasmi tak pegi sekolah tak pun main game 'sollitare'pastu start umur 17 dah pandai chatting... hee..heee

Pastu lamer gak aku tinggalkan dunia chat ni.. bila dah start belajar di uitm.. pastu kawin pulak..terkejar2 antara 2 kehidupan wife n student.. akhirnya habis.. perjuanganku sbagai student.. setakat sekerat jalan jer.. tak mampu dah rasenyer.. sampai sem.6..aku tercabut.. klau ader rezeki nak sambung balik.. study!!!!!

Startla hidup as a housewife sepenuh masa.. tapi dah malas nak berebut2 ngan adik2 paakai komp... bagila can dia orang pulak... aku plak past tu guner tenet pkai handphone jer.. tak puasla skrin kecik sangat..

4/2... aku pun sambarla Acer satu... hiiii... hiiii.. nie yang duk gatal nak menekan ni...
buat member2 n geng blog.. terimala aku sebagai orang baru...
terima kasih daun keladi... kalau boleh tegur2 la lagi......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan